nittondeapril

Anybody can do anything

Backpain :-(

Publicerad 2013-11-05 23:58:00 i

Sedan förra lördagen har jag haft ont i ryggen. Då tänkte jag mest att jaja, det är väll inte så farligt, det går väll över. Men nejdå, ryggen var lite envisare än så. Så i torsdags ringdd jag vårdcentralen och fick prata med en sjukgymnast. Hon ville gärna ta en titt på min rygg och igår var jag äntligen där. Hon kände att två kotor i ryggraden inte riktigt satt som de skulle ( om jag fattade rätt) och tryckte tillbaka de i rätt läge igen. Gud vad skönt det var och så mycket lättare det gick att andas! Men det var antagligen det som gjort att jag haft så ont i ryggen. Nu är jag mest öm i ryggen efter sjukgymnastbesöket men känner att det går åt rätt håll så snart är jag förhoppningsvis tillbaka till mitt gamla vanliga spralliga och glada jag :-)
Förra torsdagen var min klasskompis Linnéa hemma hos mig för första gången sen jag flyttade in i lägenheten för 10 månader sen. Hon berättade då att hon hade köpt en inflyttningspresent till mig men hade glömt den hemma. Sen har hon lyckats glömma den hemma varje gång vi har träffats efter det. Men idag kom hon äntligen ihåg den och jag kunde dämpa den nyfikenheten jag burit på sen förra torsdagen. Det visade sig vara ett likadant kakfat som jag länge önskat mig :-)
Tack Älskade vän!
Puss o kram /Frida ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

nittondeapril

Jag är en glad och positiv tjej på 23 härliga vårar från Kristianstad. Jag studerar till lärare med inriktning mot fritidshem på Högskolan Kristianstad och beräknas vara klar med min utbildning i juni 2014. På min fritid umgås jag gärna med mina vänner, kramas med min hund Nixon. 2009 tog jag studenten från Barn- och Fritidsprogrammet och har efter det jobbat lite som timvikarie på förskolor runt om i kommunen samtidigt som jag var deltidsanställd på Norra Ströö fritidshem.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela