nittondeapril

Anybody can do anything

19 april 2013

Publicerad 2013-04-19 23:44:04 i

Någon fyller år idag, vem kan det vara? Jo Frida fyller år idag hipp hipp hurra!
Yes, jag fyller år idag, hela 23 år till och med ;-) Dagen började redan halv sju för min del av att mobilen plingade till av första gratulationen på facebook, kanske inte det roligaste när man är ledig, men oj vad skönt det var att veta att man inte behövde gå upp till skolan utan jag kunde ligga kvar under täcket och dra mig hur länge jag ville :-)
Dagen har varit helt underbar som avslutades med att familjen bjöd mig på restaurang och en biljett till R.E.A i Kristianstad arena som grädden på moset :-) Skrev ju om att jag hade mina aningar om vad mina föräldrar köpt till mig, det visade sig att jag hade helt rätt! Började väll mer eller mindre misstänka att vi skulle gå på R.E.A redan för två månader sen när mamma sa att hon hade fixat födelsedagspresent till mig. R.E.A var någonting som jag verkligen ville gå på, jag kommer ihåg hur vi satt bänkade framför R.E.A framför tv.n när jag var liten. Så min glädje när jag fick biljetten i handen gick inte att ta miste på!
Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa och kramar med världens finaste hund i soffan. Imorgon åker jag tillbaka till lägenheten för födelsedagsfest med vännerna :-)
Blev ett kort inlägg idag och till avsluta med att säga ett stort tack för alla gratulationer jag fått idag :-)

Puss o kram skumbanan <3
/Frida

Kommentarer

Postat av: En läsare

Publicerad 2013-08-19 21:39:12

Hmmm... En fråga. Hur kan du krama hunden samtidigt som du skriver på bloggen? Mycket fundersam!
Mvh// en glad följare.

Svar: Oj, kanske en konstig formulering. Men jag skrev på mobilen så det gick hur bra som helst :)
nittondeapril

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

nittondeapril

Jag är en glad och positiv tjej på 23 härliga vårar från Kristianstad. Jag studerar till lärare med inriktning mot fritidshem på Högskolan Kristianstad och beräknas vara klar med min utbildning i juni 2014. På min fritid umgås jag gärna med mina vänner, kramas med min hund Nixon. 2009 tog jag studenten från Barn- och Fritidsprogrammet och har efter det jobbat lite som timvikarie på förskolor runt om i kommunen samtidigt som jag var deltidsanställd på Norra Ströö fritidshem.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela